nedjelja, 14. veljače 2016.

AVON Nutra Effects linija proizvoda za njegu lica - pjena za lice, tonik i krema


U ovom postu ću Vam pisati o mojim trenutnim najvećim favoritima a to je Avon Nutra effects linija proizvoda za njegu lica.
Ljubav se rodila nakon što sam probala kremu iz ove linije i poslije svakog nanošenja bila zadovoljna.
Zbog svoje masne kože sam se nekako uvijek držala dalje od bilo kakvih krema jer su mi samo još više poboljšavale neželjeni sjaj na licu. Koju god sam probala sam relativno kratko koristila i uvijek mi je bilo žao zbog toga jer sasvim je prirodno bilo da želim njegovati svoje lice.
Prije par mjeseci Avon je u svojim katalozima ponudio novu liniju proizvoda i listajući katalog naišla sam na one koji odgovaraju za masnu i kombinovanu kožu i odmah su me privukle.
Već sam ranije pisala za kremu iz ove linije a link te recenzije ću Vam ostaviti na kraju posta. :)

Listajući prošlu brošuru zapazila sam da su određeni proizvodi na akciji i po cijeni 5,50 KM a među njima i proizvodi iz ove linije namijenjeni za masnu i kombinovanu kožu kao što mi je i krema.
Bez razmišljanja sam odmah naručila tonik i pjenu za lice.
Tonik dolazi u obloj plastičnoj bočici koja je jako praktična i fino legne u ruku.
Kod ovog proizvoda dobijemo 200ml i mislim da ih neću brzo potrošiti iako koristim svaku noć.
Čitajući sastav proizvoda alkohol se našao na visokoj drugoj poziciji i mislim da se to neće svidjeti osobama koje ne vole alkohol u proizvodima. Što se mene tiče ovo mi odgovara baš iz razloga što alkohol isušuje kožu a na sreću nemam osjetljivo lice.
Na vrhu bočice se nalazi mali okrugli otvor tako da možemo prilično kontrolisati koju količinu proizvoda želimo.
Tonik je prvi od proizova koji koristim u svojoj večernjoj rutini na način da ga nanesem na blaznicu i čistim lice u kružnom pokretu, naročito T zonu i proizvod ne ispirem.

Sljedeći proizvod koji sam naručila i koji koristim u svojoj rutini jeste pjena za lice koja također dolazi u obloj bočici koja je od dosta čvrste plastike.
Princim korištenja ovog proizvoda je na pumpicu i jako dobro možete kontrolisati koliko pjene želite da izađe.
Ono što je karakteristično za sva tri proizvoda je to što je jako mala količina potrebna da se prekrije cijelo lice tako da će proizvodi prilično dugo trajati.
Kod pjene za lice dobijemo 150ml proizvoda.
Naneseni proizvod na licu držim određeni period i onda to operem vodom.
Oduševljena sam završnicom koju ova pjena ostavlja, lice bude jako mekano i glatko a skidanje nečistoća je brzo primjetno.

Kada operem pjenu sa lica ubrzo nakon toga, tačnije prije spavanja za kraj nanesem kremu iz ove linije i čistog lica idem na spavanje. :)

Djevojke moje, imate iskrenu preporuku za ove proizvode. Znam da imaju za sve tipove kože i ja stojim iza svojih riječi da meni pomažu za moju masnu i kombinovanu kožu.
Sigurno ću ponoviti ovu kupovinu i preporučiti svima ove proizvode. Proizvodi kod mene nisu izazvali nikakve alergijske reakcije i bez problema sam ih nanosila i na područje oko očiju. 


Ubrzo očekujte recenziju za Avon bazu za lice i još neke proizvode, posljednja narudžba mi je bila malo veća tako da se prikupilo proizvoda koji čekaju svoj red za recenzije.

Jeste li Vi probale neke od proizvoda iz Avon Nutra effects linije?
Kako se Vas dojmila?
Pišite mi vaša iskustva u komentare. :)

:*

Link za recenziju kreme za lice iz ove linije: http://lejla2702.blogspot.ba/2015/12/avon-nutra-effects-gel-krema-za-lice.html

Nema komentara:

Objavi komentar