ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

AVON Anew Vitale BB krema sa zaštitnim faktorom

Ćao drage moje :)
Prije par dana sam na Instagram profilu Beauty By Lejla najavila recenziju ovog proizvoda.

Naime, riječ je o AVON Anew vitale BB kremi za lice sa zaštitinim faktorom.
Krema tj. tuba dođe u kartonskoj kutiji kao i većina proizvoda iz Avona, ali nažalost kutija se u transportu sva izlomila pa samim tim nije baš transparentna da bih Vam je slikala.
Ali, svakako na kutiji pišu skoro sve iste informacije kao na tubi.
U tubi dobijemo 30ml proizvoda i 12 mjeseci za njegovu upotrebu, i s obzirom da pri nanošenju treba zaista malo proizvoda, neće Vam trajati 12 mjeseci ali sigurno hoće prilično dugo.
Otvor na samoj tubici je odličan, što će Vam sigurno olakšati doziranje.
Ono što mi se posebno svidjelo kod ovog' proizvoda jeste što ima zaštitni faktor 20 koji nam je svima potreban uvijek, a posebno sada kada idu topliji dani.
Odmah ću reći da od ovog proizvoda ne očekujete dobru moć prekrivanja jer je ona jako slaba, to bi mi smetalo da je u pitanju puder ali pošto je u pitanju bb krema ta činjenica mi nikako ne smeta.
Izabrala sam ovaj proizvod jer sam željela nešto što će mi biti kao prajmer, imati slabije prekrivanje a ujedno hidratizirazi moje lice i popuniti porice.
Proizvod nanosim u nekoj srednjoj količini prije nanošenja samog pudera pri čemu mi on zagladi i nekako omekša lice.
Formula ovog proizvoda je neke srednje gustine, i nema neki određeni podton jer se prilično 'stapa' sa kožom.
U sastavu ove bb kreme je čini mi se i neko ulje jer takav finiš ostavlja na koži, ne mastan nego baršunast što, meni lično, ubrza prosijavanje u toku dana.
Ovaj proizvod koristim u dnevnoj varijanti u kombinaciji sa nekim puderom koji ima mat efekat pa samim tim balansiram između prosijavanja i matiranja.
Mislim da bi ova krema idealno odgovarala djevokama sa suhom kožom jer će, preko oviga, sigurno lakše nanositi puder bez da će imati ikakav osjećaj težine na licu.
Jeste li probale ovaj proizvod? Kakvi su Vaši utisci?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar