ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

FRESH FARMACY - Lush-

Ćao drage moje :)
Već ranije sam Vam pisala o dva proizvoda iz LUSH-a kojima sam ODUŠEVLJENA, a danas pišem o trećem koji je jednako dobar kao i prethodna dva. (Limkovi prethodnih recenzija: OVDJE I OVDJE )
Ovo je definitivno najneobičniji sapun koji sam imala/probala tako da sam se jako radovala njegovom testiranju.

Riječ je o FRESH FARMACY sapunu koji je, kao što možete da vidite, nježno roze boje u nekom svom nepravilnom obliku. 
Sapun dolazi zamotan u ovom omotu/folijici koju sam s razlogom slikala zajedno sa proizvodom. Na omotu su ispisane neke od osnovnih informacija o proizvodu, koje Vam svakako mogu biti od koristi pri biranju istog. Tu je i kompletan spisak sastojaka koji su korišteni pri nastanku sapuna.
Također, navedeno je da je sapun namijenjen za problematičnu kožu, kakva moja zna biti s vremena na vrijeme. Neizbježni stresovi, brza hrana i višak sebuma, znaju ponekad izazvati mali nered na mome licu, tako da je ovaj sapun ono za čime posežem kada želim POTPUNO čisto lice.
Moram priznati da mu miris i nije baš najljepši, ali srećom ne zadržava se dugo na licu.
Ovaj sapun za mene predstavlja LAST STEP, nezavisno od toga da li obavljam detaljnu ili običnu rutinu skidanja šminke, odnosno čišćenja lica.
Nakon što šminku skinem nekim proizvodom te namjene, ili nakon što skinem neku masku, na scenu stupa ovaj sapun.
Lice nakon umivanja ne posušujem, nego kvasim sapun i nanosim ga kružnim pokretima. Onda nastavim sa istim takvim pokretima, prilikom čega sapun ne stvara veliku pjenu. Nanosim ga čak i preko očiju i ni u jednom trenutku me nije peckao niti izazivao bilo kakvu iritaciju.
Garantujem Vam da će sapun ukloniti čak i najsitnije tragove nečistoće na licu. Kada sapun isperem sam lica dobijem glatku, sjajnu i "škripi pod rukama" čistu kožu. U zavisnosti od raspoloženja nekada poslije toga stavim neku hidratantnu kremu, a nekada ne stavljam ništa.
Proizvod se jako sporo troši, na nekim mjestima je malo 'ispucao' ali to je posljedica stalnog kvašenja i sušenja sapuna.
100grama ovog proizvoda košta 13,00 KM. 
Jeste li probale neke od LUSH proizvoda? Imate li neku preporuku?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar