četvrtak, 9. studenoga 2017.

Autumn colors

Ćao drage moje :)
U prethodnom postu sam "najavila" da ću Vam pokazati ove divne čizme koje mi se odlično slažu sa torbom koja mi je stigla sa Rosegal sajta.
Nude nijanse su sigurno nijanse sa kojima nećete pogriješiti u bilo kojem godišnjem dobu, a to se pogovoto odnosi na jesen u kojoj je sve u zlatnim tonovima.

Sajt koji Vam nisam prije spominjala na svome blogu jeste Gamiss na kojem su se baš u vrijeme mog' naručivanja zadesile dooosta niske cijene, te nisam mogla da se odlučim samo za jedan komad, nego za više njih.
Čim sam vidjela ove čizme znala sam da hoću da ih naručim jer su totalno u mome fazonu, visina i debljina pete im je odlična, boja također.
Resice su se u transportu malo pogužvale ali vremenom su se same ispravile.

Čizme možete pronaći pod linkom OVDJE - trenutno su rasprodate, ali svakako možete pratiti ako ponovo budu na stanju jer im je cijena sada još dosta niža.

Volite li Vi boje jeseni?
Sviđaju li Vam se ove čizme?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar